Veelgestelde Vragen

Deze FAQ's geven antwoord op veelgestelde vragen. Als je vraag onbeantwoord blijft, kun je contact met ons opnemen via shop@nitmoi.nl.

PRODUCTEN

Wat past er in de WALLET?

In het voorvak passen tot 10 pasjes, gevouwen bankbiljetten, en wat muntgeld of kleine voorwerpen.

Hoe verzorg ik mijn WALLET?

Nitmoi producten zijn ontworpen om lang mee te gaan, en hebben weinig onderhoud nodig. Voor volledige onderhoudsinstructies, zie de sectie Verzorging & Onderhoud section.

Wat is de garantie op de WALLET?

Wij bieden 5 jaar garantie op onze producten bij normaal dagelijks gebruik. Nitmoi producten zijn ontworpen om lang mee te gaan. Wij gebruiken alleen premium Europees leer, hoogwaardige knopen en klinknagels, en het ontwerp bevat geen kwetsbare stiksels. Voor meer details, zie Algemene Voorwaarden.

DUURZAAMHEID

Hoe duurzaam zijn jullie producten?

De meeste leren producten worden bijeengehouden door lijm en stiksels. Wij hebben dit voorkomen door het ontwerp en de keuze van geschikte materialen. Dit creëert een product dat lang meegaat en niet elk seizoen vervangen hoeft te worden.

Ons premium plantaardig gelooid leer is om verschillende redenen zonder chemicaliën behandeld. Het houdt de portefeuille in vorm zonder de noodzaak van traditionele chemische versterkende additieven. En het zal met de jaren een mooi patina krijgen.

De basis van onze portemonnee is de pop-up trekstrip. Dit eenvoudige stukje versterkt zeildoek is gemaakt van restmateriaal, en geeft duurzaamheid aan de portemonnee.

Alle onderdelen zijn afkomstig uit Europa, zijn zorgvuldig geselecteerd en met de hand tot een prachtige portemonnee gemaakt in onze eigen studio.

Zijn jullie verpakkingen duurzaam?

Onze verpakkingen zijn gemaakt van duurzaam graskarton, gecertificeerd door de Forest Stewardship Council (FSC). Het karton bestaat voor 30%-50% uit gras, gerecycled papier of FSC-hout. Bij de productie wordt 90% minder water en 65% minder proceschemicaliën gebruikt in vergelijking met gewoon karton.

Wat houdt klimaatneutrale verzending in?

Wij verzenden klimaatneutraal, wat betekent dat wij de CO2-uitstoot compenseren die ontstaat door het verzenden van producten. Wij doen dit door gecertificeerde bosinitiatieven te steunen via treesforall.nl, waardoor de klimaatimpact wordt gecompenseerd.

BESTELLEN

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Je kunt je bestelling alleen aanpassen of annuleren als wij deze nog niet verwerkt hebben. Stuur een e-mail naar shop@nitmoi.nl, en wij zullen bevestigen of wij nog wijzigingen in je bestelling kunnen aanbrengen. Als je bestelling al verzonden is, kun je het artikel retourneren, kijk hier voor onze retourprocedure.

Welke soorten betalingen accepteren jullie?

Wij accepteren betalingen met Visa, Mastercard, American Express, Maestro, iDEAL, Apple Pay, Google Pay en PayPal.

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik die gebruiken?

Je kunt de kortingscode invullen bij het afrekenen.

Ik kan geen bestelling plaatsen, wat moet ik doen?

De meeste technische problemen kunnen worden opgelost door het cachegeheugen en de cookies van de browser te wissen. Of door een ander apparaat en/of browser te proberen. Als je probleem hiermee nog niet is opgelost, neem dan contact met ons op via shop@nitmoi.nl met zoveel mogelijk details, en wij helpen je graag.

VERZENDING

Versturen jullie wereldwijd?

Ja, wij bieden wereldwijd gratis verzending. Kijk in de Verzending sectie voor meer details.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Voor bestellingen in Nederland ontvang je een Track & Trace code waarmee je de levering kunt volgen. Voor alle internationale bestellingen is dit niet mogelijk. Al onze artikelen worden verzonden in een brievenbuspakje, dat in je brievenbus past en waarvoor je niet thuis hoeft te zijn om het in ontvangst te nemen.

Wat is de leveringstermijn?

Wij verzenden de items binnen 1-2 werkdagen en afhankelijk van de bestemming zal het enige tijd duren voor de postdienst om het te leveren. Zie de pagina overVerzendingvoor meer details over de geschatte levertijden.

Moet ik douanekosten betalen?

Binnen de Europese Unie betaal geen extra douanekosten. Internationale klanten buiten de EU kunnen extra invoerrechten, belastingen en kosten worden opgelegd door het land van bestemming. De koper betaalt zelf deze extra kosten. Neem contact op met het douanekantoor van jouw land om te bepalen wat deze specifieke extra kosten voor je bestelling kunnen zijn.

RETOUREN

Kan ik een product terugsturen?

Als je een artikel wilt retourneren, laat ons dit dan binnen 30 dagen na ontvangst weten door een retouraanvraag te sturen naar support@nitmoi.nl. Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor de goederen totdat wij ze ontvangen hebben en dat je de retourkosten zelf dient te betalen. Voor het volledige retour/terugbetalingsbeleid, ga naar Verzending & Retouren.

My product is damaged, how do I return it?

Het spijt ons dat je product beschadigd is. Wij lossen dit graag voor je op. Zie de volledige retourinstructies bij Verzending & Retouren  om te lezen hoe je een beschadigd product kunt terugsturen.

Wat is de maximale tijd om een product terug te mogen sturen?

Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van het product een bericht om ons hiervan op de hoogte te stellen. Het product dient na bevestiging binnen 30 dagen retour gezonden te worden.

Kan ik een geschenk terugsturen?

Ja, je kunt een cadeau terugsturen, maar let op: het geld gaat naar de persoon die het cadeau oorspronkelijk heeft gekocht. Het is niet mogelijk om het geld terug te storten op een andere bankrekening. Ga naar Verzending & Retouren voor de retourinstructies.

ACCOUNT

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik het resetten?

Klik hier om je wachtwoord opnieuw in te stellen of ga naar de accountpagina en klik op "wachtwoord vergeten".

Hoe meld ik me af voor de e-mail mailinglijst?

Je kunt je afmelden voor de mailinglijst door te klikken op de afmeldlink onderaan onze nieuwsbrieven, of je kunt je verzoek sturen naar support@nitmoi.nl.

Hoe kan ik mijn account verwijderen en mijn persoonlijke gegevens uit jullie database verwijderen?

Je kunt je verzoek sturen naarsupport@nitmoi.nl. Wij zullen de verwijdering uit onze database bevestigen.

BEDRIJF

Hoe kan ik contact opnemen met Nitmoi?

De beste manier om contact met ons op te nemen is via e-mail op shop@nitmoi.nl of via de chatfunctie. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op e-mails. Kijk voor meer informatie op de Contact pagina.